Egoitaliano to marka, która stara się przełamać stereotypy – pokazuje, że włoska marka meblowa wcale nie musi być nudna, wręcz przeciwnie – może być kolorowa i pełna ciekawych pomysłów. Projektanci Egoitaliano dosłownie bawią się designem i identyfikacją wizualną marki, nadając jej kolorowy i lekko zwariowany charakter. Na targach w Mediolanie mieliśmy okazję poznać zarząd firmy i z ręką na sercu możemy powiedzieć, że prowadzą ją osoby równie kreatywne i pozytywne jak charakter Egoitaliano.
Marka skupia się na produkcji sof, kanap oraz foteli, ale również akcesoriów takich jak dywany, czy lampy. Kolekcje marki są nie tylko barwne, ale i innowacyjne oraz wykorzystują najwyższej jakości mechanizmy funkcji relax (zarówno manualne, jak i elektryczne), które zapewniają wysoki poziom odprężenia. Możliwość kastomizacji produktów – indywidualnego dopasowania do potrzeb projektu i klienta sprawia, że Egoitaliano może tworzyć zupełnie wyjątkowe wnętrze.
Wzornictwo Egoitaliano jest w pewien sposób kontrowersyjne i budzi efekt zaskoczenia. Nowe kolekcje inspirowane są modą wysoką, ale też stylem ulicznym. Zabawny, abstrakcyjny, popowy, modowy, symboliczny – to własnie kolor jest bohaterem każdej kolekcji: 550 odcieni naturalnych skór i wysokiej jakości tkanin.
Marka powstała w Materze w 2007 roku i jest obecna na najważniejszych rynkach świata. Jej strategia to wyróżnianie się na tle innych firm dzięki odważnej idei, autentycznym Made in Italy. Wszystkie produkty Egoitaliano są wytwarzane na terytorium Lukanii i Apulii, a wszystkie użyte materiały są wybierane z najwyższą starannością i pasją. Marka inwestuje środki w badania i rozwój rozwiązań technologicznych. Fotele Egoitaliano z napędem są wyposażone w baterię litową i można nimi sterować za pomocą aplikacji mobilnej Ego Move. Design Egoitaliano to ruch w stronę ludzi, w stronę wszystkiego, co nas otacza, a przede wszystkim w stronę przyszłości.
Strona producenta: egoitaliano.com